Alla inlägg under juli 2011

Av melina s. - 27 juli 2011 08:47

GIZMO FATSO S. <3


26-07-2011


Vila i frid tjockis. Vi alla älskar dig!

Kommer aldrig finnas en katt som du igen.

Vilken katt ska nu lägga sig i mitten av gatan och rulla runt och vilja bli klappad när bilar kommer?

Vem ska nu komma och väcka mig varje morgon för ingen anledning alls?

Vem ska nu va den dära gosiga solpojken som älskar en och vill mysa med den dära grannen som kasta vatten på dig?

Vem ska nu fånga alla möss?

Vem ska komma med en död mus i munnen som present till mig?

Får jag inga mer såna nu?

Vem ska nu bita i min näsa?

Vem ska nu få fnatt och springa runt överallt?

En av våra andra 5 katter?

NEJ!

Dom kommer aldrig va som du. Inget kan ersätta dig.

Men det va dags. Du kan nu göra allt det i himlen. Utan smärta. Du kan springa igen. Du är föralltid ung där. Mona tar hand om dig. Och vi ses snart.

ÄLSKAR DIG GIZMO! Vila i frid . efter du fångat alla möss.. Jag vill ha en när vi träffas igen! <3


 

Av melina s. - 27 juli 2011 08:47

GIZMO FATSO S. <3


26-07-2011


Vila i frid tjockis. Vi alla älskar dig!

Kommer aldrig finnas en katt som du igen.

Vilken katt ska nu lägga sig i mitten av gatan och rulla runt och vilja bli klappad när bilar kommer?

Vem ska nu komma och väcka mig varje morgon för ingen anledning alls?

Vem ska nu va den dära gosiga solpojken som älskar en och vill mysa med den dära grannen som kasta vatten på dig?

Vem ska nu fånga alla möss?

Vem ska komma med en död mus i munnen som present till mig?

Får jag inga mer såna nu?

Vem ska nu bita i min näsa?

Vem ska nu få fnatt och springa runt överallt?

En av våra andra 5 katter?

NEJ!

Dom kommer aldrig va som du. Inget kan ersätta dig.

Men det va dags. Du kan nu göra allt det i himlen. Utan smärta. Du kan springa igen. Du är föralltid ung där. Mona tar hand om dig. Och vi ses snart.

ÄLSKAR DIG GIZMO! Vila i frid . efter du fångat alla möss.. Jag vill ha en när vi träffas igen! <3


 

Av melina s. - 23 juli 2011 21:26

FUCK!

FUCK!

FUCK!
FUCK!
FUCK!

Skulle fixa på min blogg men ist tog den bort massa inlägg!

Av melina s. - 12 juli 2011 13:31

lynz way 

Av melina s. - 9 juli 2011 23:14

Jag har vart upptagen. Ingen ursäkt. Bara en förklarning. Typ.

Ska la försöka lägga upp oftare. Spec efter fallens dagar. Ska börja fixa huset då. Så kommer ju inte ha annat kul att göra. Spec inte när Manuel åker bort i 2 veckor.

Ja. Det va allt.

Jag kom. Jag skrev. Jag går.


xo, m

Ovido - Quiz & Flashcards