Alla inlägg under januari 2012

Av melina s. - 31 januari 2012 22:48

Sitter och kollar på Top Model Sverige..


Asså det gör mig depp.. Hur jävla fin man än är på utsidan spelar ingen roll om man är ful på insidan.. Vad är det för fel på alla dom tjejerna som står framför kameran och skriker "NO IM THE BADEST BITCH IN TOWN. Im fierce. jag kommer vinna det här. Jag menar kolla hur snygg jag är!!!!!"


Kan någon svara på det?


xo, m

Av melina s. - 16 januari 2012 21:19

Så jävla go dag..


Hemkunskap kl 8.30

Vi gjorde vad? BULLAR. AMAZING. Eller ja.. vi skulle göra bullar men sen så blev det något maräng liknande..

VI MÅ VA KVINNOR MEN VI HÖR INTE HEMMA I KÖKET JAG OCH HANSSON :|


Jag till höger. hehe..


Och jag måste visa min underbara klocka! För första gången i hela mitt liv... har jag en klocka.. som jag använder... och gillar.. im in love.


Släng dig i väggen Manuél.. Klockan är min nya lover.


Eller nee.. vill hellre ha Manuél. Vi firar faktiskt 13 månader på onsdag! :)

Jag har finaste pojkvännen någonsin..


Så nu efter detta meningslösa inlägg som jag kände för att slänga in.. av någon anledning så ska jag lägga mig!


xoxo, m

Av melina s. - 15 januari 2012 22:34

Jag har inte bloggat för att gissa vad... Jag glömde mitt lösenord. Duktigt? JA.

Och orkade inte be om nytt och göra om för jag är sjukt lat. JA.


Men nu när jag ändå är inne ska jag ge er ett litet tips...


Vill du ha längre ögonfransar eller tjockare ögonbryn men vill inte lägga 1000 kr för någon neulash produkt..?

NO WORRY!

Jag har ett tips som kan rädda dig.. ;) Jag är besatt av långa fina fulla ögonfransar. Jag har aldrig haft dom själv tyvärr.. :(

För några månader sedan började jag använda LOREAL, RENEWAL LASH SERUM

175 kr på kicks

http://www.kicks.se/loreal-paris/hudvard/ansikte-c172/renewal-lash-serum-p5560?panel=00011L´Oréal Paris Renewal Lash Serum

Mycket bättre än att lägga 700 kr för någon annan som funkar exakt som denna!

Den är väldigt bra och man får resultat snabbt.


MEN.....


För mig är det viktiga att ögonfransarna ska se fylliga ut med mascaran på och inget är bättre än.. ja.. helt enkelt...


VASELIN

Ja. Vaselin! Vilekt du kan köpa typ... överallt! För ett riktigt bra pris! Helt klart. Har med mig vaselin vart jag än går för det går att använda till så mycket! Älskar det. haha.


Nu ska jag sova.. Hoppas det va till hjälp!


xoxo, m

Ovido - Quiz & Flashcards