Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

CLARISONIC

Av melina s. - 28 augusti 2012 14:16

Hello!


Tänkte slänga in ett litet inlägg om CLARISONIC. Min absoluta favorit hudvårdsprodukt.

En PERFEKT sak att önska sig i julklapp om man har problem med hy eller bara tycker hudvård är roligt som jag! :)

CLARISONIC renar huden med en liten borste som vibrerar. Låter inte som mycket men tro mig.. ITS AMAZING!

CLARISONIC är en produkt som KAN ( säger kan för det är inte HELT säkert att detta händer ALLA. Jag har inte fått alla resultaten den sägs kan göra. Helt normalt dock. )

Sätter en liten stjärna bakom dom punkter som den funkat för mig.


-Minskar synliga porer * 

-Ge lenare och mjukare hud *

-Renar på ett sådant sätt att produkter går in i huden bättre *

-Förminskar oljiga och torra partier


Och är "snäll" nog mot huden att kunna använda den 2 gånger per dag!


Forehead cleansing before clarisonic      En oren panna innan tvättning


Example of forehead cleansing after Clarisonic Till höger är pannan tvättad me CLARISONIC och till vänster är den tvättad "som vanligt" ex med händerna med någon rengörning.



Jag har...


CLARISONIC PLUS


Clarisonic PLUS, Charger, Face & Body Brush Heads, Cleansers


CLARISONIC PLUS har 3 olika hastigheter.

När du köper den får du med..


CLARISONIC PLUS

En laddare

Känslig borste

Kroppsborste

och 4 olika rengörningar


Den kostar?

-Runt 1500 för allt det.


Jag köpte min på www.currentbody.com för från CLARISONICS sida går det inte att beställa till Europa.


Är den värd att ha? Ja. Det är helt enkelt mer positivt än negativt med den.


Clarisonic MIA är lättare att ha för resa. Laddaren är lite smidigare.


Man köper ju borstar till den med som man borde byta ut var 3 månad. Precis som med en tandborste blir det ju spretig och sliten.


Jag använder oftast Normal (för att riktigt rengöra huden på slutet av dagen), Sensetive ( på morgonen för att rena men inte irritera ), Deep pore ( någon gång i veckan vid min t-zon) och body (till ja såklart.. kroppen!)


Du kan använda den i duschen för den är vattentät.


Rörigt inlägg men ändå! haha..


xoxo, m

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av melina s. - 4 oktober 2012 22:13

Följ mig på instagram : justignoreit

Av melina s. - 4 oktober 2012 15:13

Hej!  Har hittat dom absolut bästa extentions jag någonsin kunnat drömma om! :D  Och då får jag ju såklart dela med mig om dom.  Mitt naturliga hår Såå.. Mitt en gång naturligt långa hår är idag ett minne blott. Jag var korkad och klipp...

Av melina s. - 24 september 2012 20:09

Hej!  Vet att jag inte är den där personen som bloggar hela tiden haha men måste slänga in ett inlägg om min skola.. Drottning Blanka i trollhättan. Går första året i hår och makeup-artist linjen. ÄLSKAR DET!  Underbara lärare och elever. Miljö...

Av melina s. - 31 januari 2012 22:48

Sitter och kollar på Top Model Sverige..   Asså det gör mig depp.. Hur jävla fin man än är på utsidan spelar ingen roll om man är ful på insidan.. Vad är det för fel på alla dom tjejerna som står framför kameran och skriker "NO IM THE BADEST BITC...

Av melina s. - 16 januari 2012 21:19

Så jävla go dag..   Hemkunskap kl 8.30 Vi gjorde vad? BULLAR. AMAZING. Eller ja.. vi skulle göra bullar men sen så blev det något maräng liknande.. VI MÅ VA KVINNOR MEN VI HÖR INTE HEMMA I KÖKET JAG OCH HANSSON :|   Jag till höger. heh...

Ovido - Quiz & Flashcards