Alla inlägg under november 2011

Av melina s. - 10 november 2011 17:36

FÖRTVIVLAD!

Internet och min dator har krånglat som fan..

Jävla skit.. men jag överlevde.

Har varit sjuk. Jag känner hur mitt liv har vart awsome denna veckan.. :(


Men allt kommer bli bättre snart för Manuél kommer hem på lördagkväll! :D Efter 2 veckor i Spanien vill jag ha tillbaka min Mannu.. Har aldrig varit borta från han så länge..

Men skype,sms och annat har underlättat saknaden! Vi pratade även idag om att kanske åka utomlands nästa år. Ganska happy är jag nu asså. Hahah!


Ska lägga mig nu iallafall..  trött. haha.


xo, m


Av melina s. - 4 november 2011 11:08

GODMORGON! :)


Har massa att göra idag, ska iväg imorgon. Men jag kan inte låta bli..


M.A.C COSMETICS


Mitt favorit sminkmärke är nog helt klart MAC. Alla deras grejer är helt otroliga och ser så naturliga ut på huden.

Ja, MAC är rätt dyrt enligt några. Men kan man betala för mycket för smink som ser helt naturligt ut på huden som man bara smälter för? NEJ! hahaha...


Men mina favoriter från MAC är..


1. MAC Studio fix powder plus foundation

MAC Studio Fix Powder Plus Foundation

-Jag är ett stort fan av puder foundations och detta är den absolut bästa! Det ser inte kakigt eller pudrigt ut. Det ser bara helt naturligt ut. Den stänger inte igen porerna och den är inte torr. Det bästa med den (förutom att den ser så naturlig ut då haha) är att om man behöver mer för att täcka ex acne så går den jättebra för det men lika bra för dom som vill ha lite. Jag bara kastar på lite puder på morgonen och det går så snabbt. Den sitter hela dagen, men man kan behöva lägga på lite blothing powder ibland om man har väldigt oljig hy. Jag rekommenderar att skaffa en färg ljusare än vad man tänkte från början för den blir lite mörkare på huden ibland på vissa.

260 kr på kicks.se


2. MAC mineralize skinfinish

MAC Mineralize Skinfinish

Den absolut bästa ansikts highlightern någonsin!

260 kr på kicks.se


3. MAC select cover-up

MAC Select Cover-Up

-En fantastisk concealer! Finns i många olika färger. Den täcker ringar under ögonen väldigt bra och allt annat såklart haha :) man behöver inte mycket för att täcka dock.

175 kr på kicks.se



OCH ALLA MAC'S BORSTAR ÄR HELT OTROLIGA!


Hahah, jag var tvungen att slänga in en snabbis..


xo,m

Av melina s. - 3 november 2011 16:49

Suttit med Manuél på skype hela dagen.. ska fortsätta med det nu! Sorry haha


xo, m

Av melina s. - 2 november 2011 21:01

Beställt hem lite grejer. bla M.A.C smink.. Kan knappt vänta! AAAAAAH!! :D

Ska göra en review när jag får allt. Video om någon vill det.

Ska försöka börja blogga bättre! Haha. Är bara sjuk hela tiden :(


xo, m

Ovido - Quiz & Flashcards